Det siger forældrene

Hvad siger forældrene om os:
"Tusind tak for en rigtig god start for vores barn. Hvor er vi bare MEGA glad for, at hun fik plads hos jer."

"Tak for 5 sindsygt gode år hos jer! I skal vide at i gør en kæmpe forskel for vores børn! :) I vil alle blive husket længe fremover."

"Tak fordi vi kan ”efterlade” vores børn trygt hos jer, for jeres store arbejde og for jer som mennesker!"

"Tak fordi i har passet så godt på mig i mit børnehaveliv:) Jeg er vokset både fysisk og psykisk( siger min mor) og jeg tør mange flere ting nu, og i har lært mig at spise rugbrød og kartoffelsuppe, det smager godt. Jeg kommer til at savne jeg og lege i puderummet."

"Tak fordi i er som i er og tager jer godt af alle vores guldklumper. I gør det godt."

"T- tak fordi i er til!
A- altid tænker på mig
K- krammere i giver, når jeg har behov"

"Kæreste pædagoger
Tak fordi det altid er dejligt og trygt at aflevere vores børn hos jer. Tak fordi i er som i er, og for den omsorg i giver alle børnene.
Vi bliver ganske enkelt nødt til at rose alle Jer medarbejdere på Gården. Vi vil først og fremmest gerne takke Jer for at have taget rigtig godt imod vores barn, da han startede på Gården i februar. Derudover vil vi gerne give en stor ros for den imødekommenhed og gode stemning, som alle ansatte bidrager til overfor børnene og os som forældre, hvilket er gældende uagtet om den pågældende pædagog er direkte tilknyttet ens eget barn eller ej.
Det er virkelig fedt, når man f.eks. oplever flere pædagoger ”råbe” farvel tværs over legepladsen til ens barn, f.eks. selvom pædagogerne er på en anden stue, hvorved ens barn går ud af børnehaven med et stort smil.
Sluttelig skal I også have ros for, hvor nemt og let tilgængeligt at genåbningen ifm. Covid19 indtil videre er forløbet. Man har som forældre ikke mærket det synderligt med undtagelse af de nødvendige fysiske foranstaltninger. Vi har i hvert fald en søn, som er super glad for at være tilbage og som siger at han har haft det sjovt hver dag, selvom ” de dumme regler” gør at man ikke kan cykle på legepladsen. Tusind tak!"

"Kære alle jer fantastiske pædagoger og medhjælpere
Det har været et noget crazy år og det har i om nogen skulle forholde jer til og være lige midt i. Det har ikke været let, men i har gjort det og i har gjort det rigtig godt. På trods af den foranderlige hverdag, har vi aldrig mødt nogen utilfredse jer. I er gået forrest med det gode eksempel – at det nok skal gå – ja også når vi som forældre har været frustreret. Det har i vist børnene på fineste vis og vi har mærket at de stadig har været trygge og glad hos jer. I er, hver og èn, virkelig nogle super søde og dygtige pædagoger med en masse lune og spræl i, og vi er så taknemmelige for at i tager jer så godt af vores to drenge. Tak for jeres kæmpe store indsats hele dette år og jeres ukuelige optimisme. I fortjener om nogen ros og anerkendelse ( en stor pose penge) for at være lige i frontlinjen hvor det er meget sårbart, TAK TIL JER!"