Vores hus

Vores børnehave, legeplads og nærmiljø.
Vores hus er oprindeligt en gammel landbrugsgård, som blev opbygget i 1996 til børnehave. Vi har prøvet at bevare et hjemligt miljø indenfor med ældre møbler, lysekroner og hvor børnene har medindflydelse på indretningen.

Gårdens hus  Gårdens trappe udenfor, hvor der står børn langs hegnet

Vores hus er delt op med en underetage, hvor børnene fra 3-5 år er og en første sal, hvor de kommende skolebørn går.
Udenfor har vi en asfalteret gårdsplads, hvor vi kan cykle på løbecykler og mooncar. Bag ved huset, har vi en stor og charmerende ældre have, med store træer. Legepladsen i haven er indrettet med en stor sandkasse i midten, hvor der er to legehuse.

Derudover har vi en motorikklatrebane, som er til stor glæde for alle aldre. Vi har rutsjebane, bålhytte, gynger, fugleredegynge, legehus og karrusel m.m.
Vi ligger tæt på skole, bibliotek, bevægelsespark og Høng hallen, som alt sammen er i gåafstand hen over mark og grønne arealer. Vi bruger ofte den store bakke ved skolen til at løbe, trille ned af, eller bare spise madpakke på.
Fodboldbanerne er også populære til at løbe, spille bold eller andre motoriske aktiviteter. Der er også mulighed for gåture via gangsystemer, ved Høng hallen.